چه مدت می تواند پیوند کلیه زنده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند پیوند کلیه زنده

چه مدت می تواند پیوند پیوند LiveKidney کلیه است که همیشه به عنوان آخرین نی صرفه جویی در زندگی محسوب می شود. پس از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در لیست است، و سپس آنها ناشناخته از انتظار آغاز خواهد شد. منتظر یک اهدا کننده حتی ممکن است سال ها طول بکشد. در طول دوره انتظار، دیالیز است مورد استفاده قرار گیرد برای حفظ زندگی بیماران.

زندگی بیمار پس از پیوند

به نظر می رسد که زندگی این است که پس از دریافت پیوند کلیه صاف نیست. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را به داروهای ضد رد کنید و سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری از سرد و دیگر عفونت. با این حال، شرایط را طولانی از داروهای ضد رد استفاده تواند سیستم ایمنی بدن به تدریج از بین ببرد. در این صورت، حتی یک سرماخوردگی کوچک ممکن است باعث واکنش التهابی سیستم ایمنی رخ می دهد، پس از آن آسیب جدید کلیه است. به همین دلیل برخی از بیماران دریافت پیوند کلیه پیدا سطح کراتینین خود را پس از یک دوره از زمان تبدیل دیگر افزایش یافته است.

چه مدت می تواند کلیه زنده پیوند؟

به طور کلی، پس از 13 سال، کلیه های جدید خواهد شد قادر به کار به طور معمول، است که می گویند که بیماران نیاز به رفتن به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه است. اما هیچ چیز مطلق در جهان است، اقلیتی از بیماران دریافت پیوند کلیه می تواند برای یک زندگی طولانی افراد به عنوان مشترک انجام زندگی می کنند.

تا زمانی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را می توان با درمان است که قادر به افزایش عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان درمان، پیوند کلیه می تواند اجتناب شود، و سپس، بیمار می تواند طول عمر

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان جایگزین پیوند کلیه، و یا می خواهید به زندگی طولانی تر با بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: